Ακριβά θα πληρώσει ο Δήμος Βόλου την εκκαθάριση της ΔΕΥΑΜΒ, όπως προκύπτει από τη γνωμοδότηση του νομικού συμβούλου του Συλλόγου Εργαζομένων στην Επιχείρηση κ. Απόστολου Τσιαμήτα, η οποία δόθηκε στην δημοσιότητα από τον Σύλλογο προκειμένου ο κάθε δημότης να ενημερωθεί για το τι σημαίνει εκκαθάριση μια επιχείρησης ανταποδοτικού χαρακτήρα. Όπως μεταξύ άλλων αναφέρεται στην γνωμοδότηση, σε περίπτωση που τελικώς αποφασιστεί η διάλυση της ΔΕΥΑΜΒ, αναγκαστικά θα επακολουθήσει η άμεση ενεργοποίηση όλων των δανειστών της για την είσπραξη των απαιτήσεων τους, ενώ οι εκκαθαριστές θα είναι υποχρεωμένοι να εισπράξουν, ακόμη και με την έγερση αγωγών, τις απαιτήσεις της ΔΕΥΑΜΒ κατά του Δήμου Βόλου, του Νοσοκομείου και των Δικαστικών Φυλακών από τέλη και δικαιώματα ύδρευσης και αποχέτευσης, οι οποίες κατά τον ισολογισμό- απολογισμό της επιχείρησης του έτους 2016 ανέρχονταν στο υπέρογκο ποσό των 5.600.000,00€. Για πολύ καλή και τεκμηριωμένη γνωμοδότηση κάνει λόγο ο δημοτικός σύμβουλος, κ. Ιάσονας Αποστολάκης. «Για να γνωρίζουν οι πολίτες τι καταστροφή επιδιώκει η Δημοτική Αρχή και με πόση ευκολία δρομολογούν τη διάλυση της ΔΕΥΑΜΒ. Δεν θα τους περάσει» είπε.
«Δεν θα τους περάσει»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































