«Αυτό με τα κλειστά εμπορικά καταστήματα στον Βόλο ήταν λίγο άκυρο. Προσέξτε, για να μην παρεξηγηθώ. Κατανοώ και συμφωνώ με τους λόγους, αλλά δυστυχώς η όποια αποχή κι απεργία των «ελεύθερων επαγγελματιών» είναι κάπως αυτοκαταστροφική. Μου θυμίζει κάτι πιτσιρίκια που απειλούν την κακιά μητριά τους πως εάν δεν πάψει να τα δέρνει θα κρατήσουν την ανάσα τους μέχρι να σκάσουν. Sorry, απλά δεν νομίζω πως είναι αποτελεσματικός τρόπος πίεσης» σύμφωνα με τον κ. Χρήστο Μάρτζο.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































