Με «βαριά καρδιά» απαλλάχθηκε από το Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων ο πρώην βουλευτής της ΝΔ, Νίκος Γεωργιάδης, για την υπόθεση ασέλγειας για την οποία είχε καταδικαστεί σε πρώτο βαθμό σε ποινή φυλάκισης 28 μηνών και χρηματική ποινή 20.000 ευρώ. «Δυστυχώς, θα πρέπει να γίνει δεκτή η ένσταση παραγραφής. Ο δικαστής είναι υποχρεωμένος να ακολουθήσει τον νόμο, ακόμα και αν προκαλείται στους πολίτες το ερώτημα πώς μπορεί με τον νέο Ποινικό Κώδικα να θεωρείται ήσσονος σημασίας και να παραγράφονται όλα τα πλημμελήματα – ακόμα και αυτά που έχουν τελεστεί σε βάρος ανηλίκων» ανέφερε στην αγόρευσή της η εισαγγελέας της έδρας, δηλώνοντας υποχρεωμένη να δεχτεί την ένσταση παραγραφής που προβλήθηκε από την πλευρά Γεωργιάδη. Σχολιάζοντας ο επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «Μαζί για τον Βόλο» και δημοτικός σύμβουλος, κ. Ιάσονας Αποστολάκης έλεγε « ΠΑΙΔΑΡΙΣΤΕΙΑ. Δεν ξέρεις ποιόν να πρωτοσιχαθείς πλέον. Τον ίδιο που με θράσος κάνει δηλώσεις ενώ απλά την έχει γλυτώσει λόγω παραγραφής; Αυτούς που του δίνουν ακόμα και τώρα πολιτική κάλυψη; Αυτούς που νομοθετούν φτιάχνοντας διαχρονικά νόμους εκτρώματα; Τη δικαιοσύνη που είτε εξαντλεί επιλεκτικά την αυστηρότητα της, είτε με τους προκλητικά αργούς ρυθμούς της οδηγεί σε παραγραφές (βλ. και υπόθεση Τσουκάτου); Αηδία. Άντε και Διοικητής στο Νοσοκομείο Παίδων…».
«Δεν ξέρεις ποιόν να πρωτοσιχαθείς πλέον»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































