«Δίκαιο το αίτημα»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Με αναφορά μου προς τον υπουργό Υγείας κ. Θάνο Πλεύρη, ζήτησα να εξεταστεί άμεσα το αίτημα των σωματείων – συλλόγων πασχόντων από κοιλιοκάκη, που αφορά τη διατήρηση από τον ΕΟΠΥΥ του προηγούμενου τρόπου αποζημίωσης για την αγορά προϊόντων χωρίς γλουτένη. Η λογική της αποζημίωσης από τον ΕΟΠΥΥ, έγκειται στη διαφορά της τιμής των προϊόντων χωρίς γλουτένη που αναγκαστικά πρέπει να καταναλώνει ο πάσχων για να μπορέσει να τηρήσει την θεραπεία του, έναντι των αντίστοιχων συμβατικών προϊόντων. Στο πλαίσιο αυτό, θεωρώ δίκαιο το αίτημα, δεδομένου ότι το ζήτημα της χωρίς γλουτένη διατροφής αφορά έναν πολύ μεγάλο αριθμό ασθενών, οι οποίοι καλούνται από τη διάγνωσή τους και για όλη την υπόλοιπη ζωή τους να καταναλώνουν ειδικά σκευάσματα που κοστίζουν πολύ περισσότερο από τα συμβατικά» αναφέρει ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κωνσταντίνος Μαραβέγιας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.