«Δίκαιη και αναπτυξιακή η πολιτική μας»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Η κυβέρνηση αποκατέστησε τη διεθνή αξιοπιστία των δημοσίων οικονομικών της χώρας και άνοιξε τον δρόμο για τη διευθέτηση του χρέους. Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά πιάσαμε τους δημοσιονομικούς στόχους και μάλιστα τους υπερβήκαμε. Η δική μας πολιτική αποδείχτηκε πιο δίκαιη και πιο αναπτυξιακή από τη μονόπλευρη λιτότητα των προηγούμενων κυβερνήσεων. Η άνιση ανάπτυξη είναι όχι μόνο άδικη, αλ-λά και αναποτελεσματική”, υπογράμμισε. Στο σημερινό δημοσιονομικό περιβάλλον, πρόσθεσε, η ορθολογική διαχείριση και στοχευμένη αξιοποίηση της περιουσίας του δημοσίου αποτελεί σημαντική πρόκληση για την κυβέρνηση. “Η πολιτική μας για τη δημόσια περιουσία έχει ως στόχο να εξασφαλίσει σημαντικά έσοδα για το δημόσιο, να μειώσει το ύψος του χρέους και να δημιουργήσει πρόσθετα αναπτυξιακά οφέλη”, τόνισε και πρόσθεσε πως προς αυτή την κατεύθυνση εστιάζει στην καταγραφή, την προστασία και την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του δημοσίου, με παράλληλο εκσυγχρονισμό και απλοποίηση των διαδικασιών του νομοθετικού πλαισίου. Κατέληξε, λέγοντας, ότι “με την άρση της επιτροπείας φέτος, θα μπορούμε να κάνουμε περισσότερα πράγματα. Βάζουμε τέλος στον κύκλο των μνημονίων θα προχωρήσουμε σε ανάπτυξη με δικό μας σχέδιο» σύμφωνα με την υφυπουργό Οικονομικών και βουλευτή Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Κατερίνα Παπανάτσιου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.