Δυναμώνει το κίνημα ενάντια στους πλειστηριασμούς

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Πιστοί στο ραντεβού τους οι πολίτες της Μαγνησίας, έδωσαν και πάλι το παρόν στα δικαστήρια. Το μήνυμα που μεταφέρουν είναι ότι ο κίνημα πολιτών ενάντια στους πλειστηριασμούς θα γιγαντωθεί. «Κάθε εβδομάδα κάθε Τετάρτη στις τρεις το απόγευμα στο Δικαστικό μέγαρο Βόλου δυναμώνουμε το κίνημα! Επόμενος στόχος η ανάπτυξη του κινήματος σε κάθε γειτονιά! Κανένα σπίτι σε χέρι τραπεζίτη, κανένα σπίτι χωρίς ρεύμα και νερό» τονίζουν.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.