Δύσκολα τα πράγματα για το Γηροκομείο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το ΙΚΑ Βόλου πραγματοποίησαν σήμερα το πρωί μέλη του Δ.Σ. και το προσωπικό του Γηροκομείου Βόλου, ζητώντας το ξεμπλοκάρισμα των λογαριασμών του Ιδρύματος, με τη διοίκηση να αναφέρει ότι θα γίνει μερική άρση των λογαριασμών του Ιδρύματος, κάτι που ωστόσο δεν ικανοποίησε το πρόεδρο του ιδρύματος, Παύλο Πάνο, που ανέφερε ότι κάτι δεν τέτοιο δεν βοηθά αυτή τη στιγμή. Μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5 είπε «Δεν είναι μόνο η πληρωμή του προσωπικού. Δεν μπορεί να λειτουργήσει τίποτα αν δεν υπάρχει λογαριασμός του ιδρύματος. Εμείς ήμασταν αυτοί που τα κάναμε όλα τραπεζικά για να μην αγγίζει κανένας ούτε ευρώ στα χέρια του, για να υπάρχει έλεγχος, διαφάνεια και όλο αυτό γυρνάει μπούμερανγκ. Έχει γίνει μια τεράστια δουλειά. Σε δυόμιση χρόνια από 550.000 ευρώ χρέη προς την εφορία είναι 50.000 και έρχεται το ΙΚΑ και λέει δέσμευση λογαριασμών. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; Κλείνει το Ίδρυμα».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.