Έχει σηκώσει μανίκια και δουλεύει η υφυπουργός Οικονομικών και βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ, Κατερίνα Παπανάτσιου, που έκανε και την παρθενική της ομιλία μετά τα νέα της καθήκοντα, στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου για τις συμβάσεις πίστωσης για καταναλωτές για ακίνητα που προορίζονται για κατοικία. Πάντως όπως ανέφερε η κ. Παπανάτσιου « Η ανάθεση των αρμοδιοτήτων μου ως Υφυπουργού Οικονομικών σηματοδοτεί την έναρξη μιας δύσκολης αλλά επιβεβλημένης προσπάθειας με στόχο την ανακούφιση και βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































