«Έχει γίνει αντιληπτό από τους Βολιώτες σε ποια περιβαλλοντική υποβάθμιση οδηγείται η πόλη τους;»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Μετά την δημιουργία εργοστασίου παραγωγής RDF (συσκευασία σκουπιδιών ως καύσιμο υλικό για παραγωγή ενέργειας) από τον δήμο Βόλου , μια νέα «επένδυση» για το καλό και την ανάπτυξη της περιοχής έρχεται. Είναι η δημιουργία στην είσοδο του λιμανιού του Βόλου (350 μέτρα από την ακτή) μόνιμου σταθμού υποδοχής πλοίων που μεταφέρουν υγροποιημένο αέριο (LNG). Έχει γίνει αντιληπτό από τους κατοίκους του Βόλου σε ποια περιβαλλοντική υποβάθμιση οδηγείται η πόλη τους και η γύρω περιοχή;» αναρωτιέται ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας, κ. Ευθύμης Τσάμης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.