Οι ευθύνες όμως δεν ανήκουν αποκλειστικά στην τοπική αυτοδιοίκηση. Το γεγονός ότι ενώ είχε ενημερώσει η ΕΜΥ για τα επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα δεν κινητοποίησε τον υπόλοιπο κρατικό μηχανισμό ώστε να αποφευχθούν οι μετακινήσεις των πολιτών. Η απαγόρευση μετακινήσεων που επιβλήθηκε αρκετές ώρες αργότερα μετά την εκδήλωση των φαινομένων, ήταν δώρο – άδωρο. Από νωρίς το πρωί της Τρίτης οι εργαζόμενοι είχαν ξεκινήσει για να πάνε στη δουλειά τους στον Βόλο, με αυτοκίνητα αλλά και ΜΜΜ, καθώς δεν υπήρξε καμία οδηγία για να παραμείνουν στο σπίτι τους. Η κυβέρνηση δεν έχει ευθύνη γι’ αυτό; Όταν σήμανε μήνυμα από το 112 στις 10.47π.μ. για απαγόρευση κυκλοφορίας στον Βόλο, με εντολή της αστυνομίας, ήταν ήδη αργά. Εκατοντάδες αυτοκίνητα είχαν κολλήσει σε Δημητριάδος, Γρ.Λαμπράκη, Λαρίσης κλπ, στους πλημμυρισμένους κυκλικούς κόμβους, με την Τροχαία να γυρίζει όσους έφθαναν μέχρι τον κόμβο της Αθηνών, πίσω προς τον Βόλο. Επιτελική διαχείριση!
Κόμβοι
Μιας που αναφέρθηκα στους κόμβους. Κατ’ επανάληψη έχει αναφερθεί και από μηχανικούς αλλά και από το ΤΕΕ Μαγνησίας, ότι οι μελέτες για την κατασκευή των κυκλικών κόμβων στον Βόλο δεν περιλάμβαναν επαρκή αντιπλημμυρική θωράκιση. Πράγμα που αποδείχθηκε περίτρανα.


































