«Ευκαιρία να βρεθεί ο χώρος μαζί»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Παρουσία της προέδρου του κόμματος, Φώφης Γεννηματά θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας της Νομαρχιακής Επιτροπής Μαγνησίας του Κινήματος Αλλαγής, την Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου. Η εκδήλωση θα γίνει στις 20:30, στο κέντρο Σουίπας Παλλάς. Όπως έλεγε μάλιστα, μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5 η γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής του Κινήματος Αλλαγής στη Μαγνησία, κ. Φούλη Τσιώμου «Είναι ευκαιρία να βρεθεί ο χώρος μαζί, να γνωριστούμε όλοι από κοντά, να δείξουμε στους πολίτες της Μαγνησίας ότι αντέχουμε, παρ’ όλες τις φουρτούνες και τις καταιγίδες, να πάμε κόντρα στον λαϊκισμό, στην ανευθυνότητα, να γίνει ανασυγκρότηση του χώρου μας».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.