Έφτασαν μέχρι τον Άδωνι για τον Μαζαράκη

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Παράπονα στον υπουργό Άδωνι Γεωργιάδη για τον διοικητή του Νοσοκομείου Βόλου, Ανδρέα Μαζαράκη. Δεν κάνει εξυπηρετήσεις μαθαίνω, πέρα από τις όποιες ενστάσεις που υπάρχουν για τον τρόπο διοίκησης, κάποιοι είναι στα κάγκελα γιατί δεν κάνει χατίρια. Πρόκειται για τους ίδιους βέβαια που τον πίεσαν να ξηλώσει τον Λεωνίδα Αναστασίου από υποδιευθυντή της νοσηλευτικής υπηρεσίας του νοσοκομείου, για την οποία οι εξηγήσεις ήταν τουλάχιστον προβληματικές. Το «γαλάζιο» στρατόπεδο των εργαζομένων έθεσε βέτο και πέτυχε το «ξήλωμα» του Αναστασίου, με τη συμβολή δύο πολιτικών παραγόντων της περιοχής. Ένας από αυτούς έφθασε στο γραφείο του Άδωνι, μαθαίνω, για να εκφράσει τα παράπονά του. Μήπως να αναλάβει διοικητής ο ίδιος να τελειώνουμε;

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.