«Είχα και το «τυχερό» μου»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Πρωί πρωί πάντως είχα και το “τυχερό” μου. Καθώς ήμουν σε πεζοδρόμιο της Ιωλκού απέναντι από τον Γυμναστικό, βγαίνοντας από το γραφείο των ΕΛΤΑ με τις αποδείξεις πληρωμών στα χέρια, βλέπω ένα αυτοκίνητο να σταματά με πινακίδες του Δήμου κι ακούω εκείνη την γνώριμη αποκρουστική φωνή να κραυγάζει από την θέση του συνοδηγού: “Γεια σου ρε μεγάλε επαναστάτη! Τι θα κάνουμε χωρίς εσένα;” Του απάντησα αμέσως εις άπταιστον Γαλλικήν. “Δεν παθαίνεις τίποτα εσύ γιατί έχεις μεγάλη μ@λ@κί@ στον κεφάλι σου”. Μπλοκάρισε κι έφυγε γρήγορα, με τους παρακείμενους αγνώστους στο πεζοδρόμιο συνδημότες να έχουν λυθεί στα γέλια. Ποιος ήταν; Ξέρετε εσείς» έλεγε ο κ. Κώστας Γαργάλας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.