«Έλεγαν ότι όλα θα είναι έτοιμα, έλεγαν ότι θα διασφαλίσουν τη δημόσια υγεία, θα προστατέψουν τους μαθητές και τις οικογένειές τους, έλεγαν ότι τα τμήματα έχουν κατά μέσο όρο 17 μαθητές και το σπάσιμο τμημάτων είναι κοστοβόρο… Ο “σχεδιασμός” τους ήταν η αύξηση των μαθητών από 22 σε 25(και περισσότεροι), η διανομή προβληματικών και ελαττωματικών μασκών, η χορηγία παγουρίνου μεγέθους μπιμπερό και η αδυναμία να καλυφθούν οι ανάγκες για την καθαριότητα των σχολικών μονάδων… Είπαν ότι όλα είναι εντάξει, μα τίποτα δεν είναι εντάξει» το σχόλιο του κ. Δημήτρη Σκαλτσή.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































