Εκλήφθη ως σήμα στήριξης της ΝΔ στην παράταξη Μπέου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Εκνευρισμό προκάλεσε πάντως η επιλογή ή η αμέλεια ενδεχομένως της ΔΕΕΠ να προσκαλέσει στελέχη της Νέας Δημοκρατίας από τον χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης. Όπως μαθαίνω είναι στα «κάγκελα» δύο δημοτικοί σύμβουλοι που είναι μέλη του κόμματος και οι οποίοι δεν έλαβαν πρόσκληση, σε αντίθεση με τον αντιδήμαρχο Βόλου Αργύρη Κοπάνα ο οποίος όχι μόνο προσκλήθηκε αλλά έκανε και πρωταγωνιστική εμφάνιση, δείχνοντας προφανώς ποιες είναι οι προθέσεις της τοπικής ΝΔ ως προς τις επικείμενες αυτοδιοικητικές εκλογές. Μπάμπης Ζάχος και Θεολόγος Διαμαντένιας, δύο υπηρέτες του κόμματος στην ΤΑ, πνέουν μένεα και όπως μαθαίνω δεν θα το αφήσουν να πέσει κάτι. Η επικεφαλής της παράταξής τους Νάνσυ Καπούλα προσκλήθηκε, αλλά δεν παρέστη για προσωπικούς λόγους και έτσι ο «Βόλος, έξυπνη πόλη» ήταν ο μεγάλος απών. Η παρουσία Κοπάνα εκλήφθη ως σήμα στήριξης της παράταξης Μπέου, η οποία εδώ που τα λέμε έχει την πλήρη στήριξη της Νέας Δημοκρατίας και ακολουθεί σε πλήρη αντιστοιχία τις πολιτικές της κυβέρνησης. Έπεται συνέχεια…

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.