Συνεχή είναι τα παράπονα από τους κατοίκους της Νέας Αγχιάλου, ότι η δημοτική κοινότητα έχει παρατηθεί τελείως από τη δημοτική αρχή Βόλου. Όπως έλεγε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Βόλου, Θεολόγος Διαμαντένιας « Δεκάδες αναφορές και επερωτήσεις χωρίς αποτέλεσμα . Κάποιοι που έπρεπε να νοιάζονται , να επιλύσουν αυτά και άλλα πολλά προβλήματα εμφανίζονται μόνο σε γιορτές και πανηγύρια . Δεν είναι Βόλος μόνο η Δημητριάδος ,δεν είναι δυνατόν να ξοδεύονται εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για λαμπάκια από τον Οκτώβριο για τις γιορτές των Χριστουγέννων και να υπάρχουν α κόμη χωματόδρομοι στο κεντρικό ιστό της Αγχιάλου και το λιμάνι στη κατάσταση των φωτογραφιών . Δεν είναι δυνατόν να αφήνουν τα κάγκελα του γηπέδου στη παραλία ,να έχουν λιώσει και να λειτουργούν σαν λαιμητόμοι για τα παιδάκια..Τι να πρωτοαναφέρει κανείς; Και καλό θα είναι όλοι οι σύλλογοι (αντί να αγωνιούν για τα χρήματα της γιορτής κρασιού) να δράσουν υπέρ της λύσεως των προβλημάτων».
Εμφανίζονται μόνο σε γιορτές και πανηγύρια
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































