«Εμείς θα εισπνέουμε τα αποτελέσματα της καύσης»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Τεράστιο θέμα και αποκαλυπτική η Δημοτική Αρχή για τις προθέσεις της, όσον αφορά τον τρόπο διαχείρισης απορριμμάτων. Η πρότασή της χωρίς καμιά πρόθεση και προγραμματισμό για διαλογή στην πηγή ( αύξηση δηλαδή του αριθμού των κάδων), χωρίς προσανατολισμό στην ανακύκλωση και επανάκτηση υλικών, με υπερκοστοβόρους τρόπους διαχείρισης έντασης κεφαλαίου ( δηλαδή πολλά χρήματα σε εξοπλισμό με λιγότερες θέσεις εργασίας αλλά και χαμηλότερη απόδοση )κι όχι έντασης εργασίας που οδηγεί στα αντίθετα αλλά πολύ πιο αποδοτικά αποτελέσματα, με Μονάδα παραγωγής SRF (δευτερογενές καύσιμο από σκουπίδια) που μοιραία και παρ’ όλη την άρνηση της Δημοτικής Αρχής το πιθανότερο είναι να καταλήξει στην ΑΓΕΤ και να εισπνέουμε εμείς τα αποτελέσματα της καύσης ( τον καρκίνο δηλαδή) και τέλος με μικρό ποσοστό ( 20% περίπου) που θα κομποστοποιείται για φυτικό λίπασμα και με τελικό υπόλειμμα άλλο 20% που θα πηγαίνει στον ΧΥΤΥ (και κρίνεται πολύ μεγάλο ποσοστό). Προφανώς στην αντίθετη κατεύθυνση από εκείνη που προτείναμε και προφανής η αρνητική μας ψήφος» έλεγε ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου, κ. Κώστας Γαργάλας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.