«Δεν ήμουν εκεί. Μου το μετέφεραν. Σε εκδήλωση Δημοσίου Σχολείου του Βόλου για το Πολυτεχνείο ειπώθηκε από βουλευτή της αντιπολίτευσης όταν απευθύνθηκε από μικροφώνου προς τους μαθητές: <<Η γενιά του Πολυτεχνείου ανέτρεψε τη Χούντα. Η δικιά σας γενιά να ανατρέψει τη γενιά του Πολυτεχνείου>>. Μάλιστα. Όλη τη γενιά. Τσουβαλάτα. Κι ύστερα απορούμε γιατί η γνώση και η σκέψη εξαφανίζεται και τη θέση της παίρνει η διαστρέβλωση και η απαξίωση. Και το χειρότερο όλων; Αυτός που μου το μετέφερε δεν ήταν μόνο της γενιάς του Πολυτεχνείου αλλά μέσα στο Πολυτεχνείο το ’73 , στην παρανομία και διωκόμενος μετά την πτώση του. Αλλά το ήθος ,η ευγένεια και η πολιτική του στάση , χρόνια τώρα (δεν διεκδίκησε και δεν κατέλαβε αξιώματα) κάνει πάντα την διαφορά. Αποχώρησε σιωπηλά και με το κεφάλι ψηλά , όπως η πορεία και η ιστορία της γενιάς και η δική του επέβαλε. Μπράβο σ’ αυτόν και θλίψη για τον αντιπρόσωπο του Έθνους. Καληνύχτα μας» έλεγε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Βόλου, Κώστας Γαργάλας.
Ένα μπράβο και μια θλίψη
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































