Ένα χρόνο μετά…

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ήταν 26 Ιανουαρίου 2017 όταν συνάντηση με τον Υφυπουργό Αθλητισμού Γιώργο Βασιλείαδη είχαν οι άνθρωποι της ομοσπονδίας, με θέμα τον εξοπλισμό του Πανθεσσαλικού σταδίου, έχοντας την ευκαιρία να συζητήσουν αναλυτικά με τον Υφυπουργό τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν στο Πανθεσσαλικό στάδιο. Ένα στάδιο, το οποίο παραμένει ανενεργό και δίχως όργανα, από το 2004 και τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας. Ένα χρόνο μετά και τίποτα δεν έχει αλλάξει. Αυτό μας θύμισε ο κ. Αντώνης Χιώτης, ο οποίος επεσήμανε πως «Ένας χρόνος πέρασε από την επίσκεψη και δεκατέσσερα από την κατασκευή του και το Πανθεσσαλικό στάδιο ακόμη δεν έχει εξοπλισμό με όργανα στίβου».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.