«Ένα πραγματικά μεγάλο αναπτυξιακό έργο για τη Μαγνησία»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Oλοκληρώθηκαν οι διαδικασίες δημοπράτησης του έργου της κατασκευής του δρόμου 14χλμ. που ενώνει οδικά τον παραλιακό άξονα των νομών Λάρισας και Μαγνησίας κι έτσι μετά την ανάδειξη του ανάδοχου αναμένεται να προχωρήσουν οι διαδικασίες για την υπογραφή σύμβασης του έργου προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες υλοποίησής της κατασκευής του δρόμου που ενώνει το Ρακοπόταμο του Νομού Λάρισας με το Κεραμίδι του νομού Μαγνησίας. «Ένα πραγματικά μεγάλο αναπτυξιακό έργο για τη Μαγνησία που θα επιφέρει πολλαπλά οφέλη στο Δήμο Ρήγα Φεραίου και στο Ανατολικό Πήλιο» σχολίαζε ο πρόεδρος του δήμου Ρήγα Φεραίου, κ. Δημήτρης Νασίκας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.