«Είναι ένα από αυτά που συνέβησαν κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου , από τον, ο τίτλος το λέει , Πρόεδρό του. Και φυσικά παρουσία του μεγάλου ηγέτη, που κατά τα άλλα δεν συμμετέχει στα Δημοτικά πράγματα γιατί είναι σε αργία και φυσικά οι ελεγκτικές Αρχές δεν γνωρίζουν τίποτα γι’ αυτό. Εκείνο όμως που λυπεί περισσότερο απ’ όλα είναι η έλλειψη οράματος για την πόλη ,η επικράτηση της χυδαιότητας και της ανομίας ως διδακτική για την πόλη, η εξαφάνιση οποιασδήποτε σκέψης για την εξέλιξή της για να μην πω και το πισωγύρισμα στις δεκαετίες του 50 και του 60. Κι αυτό είναι το σοβαρό και επικίνδυνο. Όσο για τα άλλα ; Τι να πω! Απλώς μάλλον χρησιμοποιούν τη γλώσσα που χρησιμοποιούσαν και στο σπίτι τους. Και με τον ίδιο αλληλοσεβασμό βέβαια» έλεγε, με αφορμή το περιστατικό και τις ύβρεις εναντίον του από τον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου Βόλου, Γιώργου Μουλά, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Κώστας Γαργάλας.
Επικράτηση της χυδαιότητας
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































