«Δεν υπάρχει καμία μα καμία περίπτωση ιδιωτικοποίησης του βιολογικού. Κάθε νοήμων άνθρωπος καταλαβαίνει ότι η σύνταξη μελέτης σκοπιμότητας από εξειδικευμένο τεχνικό σύμβουλο για την καλύτερη λειτουργία και συντήρηση του βιολογικού δεν αποτελεί κανένα είδους ιδιωτικοποίηση. Αντίθετα αποτελεί αναγκαία ενέργεια για να αντιμετωπιστεί ένα πρόβλημα που για πολλά χρόνια απασχολεί την περιοχή μας και καμία δημοτική αρχή μέχρι σήμερα δεν έκανε τίποτα για αυτό αλλά απλά “έθαβαν το θέμα κάτω από το χαλί” ρυπαίνοντας το περιβάλλον. Η σημερινή Δημοτική αρχή ζητάει με την ενέργεια της αυτή τη συμβουλή των πλέον ειδικών για την καλύτερη λειτουργία και συντήρηση του βιολογικού ως όφειλε να κάνει . Κάνουμε λοιπόν το αυτονόητο και εμφανίζονται από το πουθενά αυτοί που επί τόσα χρόνια δεν κάνανε τίποτα κοροϊδεύοντας τους πολίτες , να λένε ότι ανοησία του κατέβει στο κεφάλι» διαβάσαμε να απαντά σε πολίτες στο Facebook, ο νέος πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ, Άρης Σαββάκης.
Επιμένει ο Άρης Σαββάκης
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































