«Σε κατ ιδίαν συζήτηση με την πρόεδρο του ΠΑ. ΣΟ. Κ , κ. Φώφη Γεννηματά είχα την ευκαιρία να συζητήσω μαζί της για θέματα της περιφερειακής αυτοδιοίκησης και τις αρμοδιότητες της αιρετής περιφέρειας, σε σχέση με την αποκεντρωμένη διοίκηση. Η Κα Γεννηματά έχει διατελέσει Περιφερειάρχης και πρόεδρος της ΕΝ. ΠΕ. Πάμε όλοι μαζί για τη νίκη» έλεγε, φανερά αισιόδοξος, ο πολιτευτής του ΠΑΣΟΚ στη Μαγνησία και περιφερειακός σύμβουλος, Δημήτρης Λουφόπουλος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































