«Εσείς τι δουλειά έχετε στην Πνύκα;»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Επειδή οι διοικούντες ετοίμαζαν, ετοιμάζουν ή και θα ετοιμάσουν γιορτές και πανηγύρια στην Πνύκα, ας τους θυμίσουμε και ας θυμηθούμε όλοι: Μόλις οι Αθηναίοι γίνονταν 18 ετών, πήγαιναν στην Πνύκα και γράφονταν στα δημοτολόγια, σε αντάλλαγμα τους έδιναν μία ασπίδα και ένα δόρυ και έδιναν τον ιερό τους όρκο μπροστά στο ναό της Αγραύλου. Αναφέρει λοιπόν ο όρκος ότι: «…ἀμυνῶ δὲ καὶ ὑπὲρ ἱερῶν καὶ ὁσίων καὶ μόνος καὶ μετὰ πολλῶν. καὶ τὴν πατρίδα οὐκ ἐλάσσω παραδώσω, πλείω δὲ καὶ ἀρείω ὅσης ἂν παραδέξωμαι…». Σε ελεύθερη μετάφραση: θα αμυνθώ για τα ιερά και όσια και μόνος μου και με άλλους και δεν θα παραδώσω την πατρίδα μου μικρότερη, αλλά ισχυρότερη και μεγαλύτερη από ότι την παρέλαβα. Αυτοί οι άνθρωποι χαίρουν της αιώνιας αναγνώρισης και σεβασμού όλου του γνωστού κόσμου ! Εσείς τι δουλειά έχετε στην Πνύκα;» σημείωνε ο πρόεδρος της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείου και Κέντρων Υγείας Μαγνησίας, κ. Παύλος Μαλινδρέτος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.