Έστω και με καθυστέρηση

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας Απ. Μούσιος
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συνεχίζουν να υφίστανται τα κενά στα σχολεία στη Μαγνησία και όπως έλεγε, μιλώντας στη Θεσσαλία Τηλεόραση, ο πρόεδρος του συλλόγου εκπαιδευτικών, κ. Απόστολος Μούσιος. Όπως τόνισε « Εμείς ανησυχούσαμε από την πρώτη στιγμή. Ένα σχολείο το οποίο είναι δημόσιο, οφείλουμε όλες και όλοι μαζί να κάνουμε ότι καλύτερο δυνατό και για τους μαθητές, για τους γονείς, αλλά και τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Δεν το είδαμε συντεχνιακά, όπως άφηναν κάποιοι να εννοηθεί. Το είδαμε στα πλαίσια, έτσι ώστε όλοι οι μαθητές του νομού μας να έχουν ίσες ευκαιρίες μάθησης από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Γονείς και εκπαιδευτικοί τονίσαμε ότι όλοι οι μαθητές στο νομό μας να έχουν ίσες ευκαιρίες μάθησης. Ακόμη και σήμερα, πενήντα μέρες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, παρατηρούνται κενά σε συγκεκριμένες περιοχές. Υπάρχουν πάνω από 39 κενά στο νομό και ταυτόχρονα παρατηρούνται και ελλείψεις στην παράλληλη στήριξη. Θα πρέπει όλοι να σταθούμε σε αυτό το γεγονός και αυτό που πρέπει να γίνει άμεσα είναι ότι το Υπουργείου Παιδείας πρέπει να κάνει την πρόσληψη αναλόγων εκπαιδευτικών και για να λειτουργήσουν, έστω και με καθυστέρηση, τα σχολεία στο νομό μας».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.