Η Περιφέρεια Θεσσαλίας έχει χρηματοδοτήσει, μέσω ΕΣΠΑ, έργα και προμήθεια ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού για το Νομό Μαγνησίας 15 εκ ευρώ. Έργα ολοκληρωμένα και μετρήσιμα. Όλες οι προτάσεις που κατατέθηκαν από το Νοσοκομείο Βόλου έτυχαν χρηματοδότησης. Προβλήματα όπως η υποστελέχωση, η άμβλυνση των γραφειοκρατικών ανασχετικών μηχανισμών, η στελέχωση των Κέντρων Υγείας, η έγκαιρη ενεργοποίηση των Τεχνικών Υπηρεσιών των Νοσοκομείων για τη διαδικασία ολοκλήρωσης των έργων, η ενεργοποίηση της ΥΠΕ σε σχέση με τη μετακόμιση και λειτουργία του Κέντρου Υγείας Σκιάθου, έργο που ολοκλήρωσε η Περιφέρεια Θεσσαλίας, η συντήρηση των Περιφερειακών ιατρείων στους περιφερειακούς Δήμους ήταν μερικά από τα ζητήματα τα οποία έθεσα στον Υπουργό» έλεγε, με αφορμή την επίσκεψη Ξανθού στο Βόλο, η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας, κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη.
Έθεσε τα προβλήματα στον υπουργό
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































