«Έτοιμη η κυβέρνηση για δράσεις στο θέμα της ρύπανσης στο Βόλο»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Για το αν θα πραγματοποιηθεί στο Βόλο η συνάντηση όλων των φορέων της πόλης για το θέμα της αέριας ρύπανσης και την δυσοσμία καμένου πλαστικού, ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κωνσταντίνος Μαραβέγιας, φιλοξενούμενος στο Ράδιο Ένα 102,5 τόνισε πως «Είχα συνάντηση με τον γ.γ. του Υπουργείου, τον κ. Γραφάκο, ο οποίος βέβαια δεν είναι ο αποκλειστικός αρμόδιος για τη διαχείριση αυτού του ζητήματος, καθώς υπάρχει κι ένα κομμάτι ευθύνης που ανήκει στον κ. Αραβώση. Μου υποσχέθηκε ότι πολύ σύντομα θα υπάρχουν μεταξύ τους συνάντηση κι από εκεί και πέρα θα έχουμε νεότερα, δεν θέλω εγώ να προκαταβάλω τις όποιες ανακοινώσεις του Υπουργείου. Είχαμε μια πολύ καλή συνεργασία με τον γραμματέα, ο οποίος άκουσε αυτά τα οποία είχα να του εκθέσω με πολύ προσοχή και νομίζω ότι η κυβέρνηση είναι πλέον έτοιμη να τοποθετηθεί και να έχει συγκεκριμένες δράσεις πάνω σε αυτό το θέμα. Κατανόησε πάρα πολύ καλά την κατάσταση και έδειχνε να είναι αρκετά καλά και ο ίδιος ενημερωμένος. Νομίζω ότι σύντομα θα δούμε τις κυβερνητικές κινήσεις πάνω σ’ αυτό. Ζήτησα από την κ. Κολυνδρίνη, να έχω μια πρώτη ενημέρωση γι αυτή τη συμφωνία που επίκεινται να επικυρώσει η Περιφέρεια με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, προκειμένου να ξεκινήσουν κάποιες μετρήσεις. Οφείλω να πω ότι ανταποκρίθηκε πολύ άμεσα, διάβασα τη συμφωνία και είναι ένα πρώτο βήμα για να γίνουν συνεχείς και αξιόπιστες μετρήσεις, με σχετικά γρήγορα αποτελέσματα για να γνωρίσουμε και την ταυτότητα του ρυπαντή, το ύψος της ρύπανσης κι από εκεί και πέρα όλοι οι εμπλεκόμενοι αρχίζουν να βάζουν τους τροχούς σε κίνηση, με τη σωστή κατεύθυνση. Είναι αυτό που ζητούσα από την πρώτη στιγμή, να μην εξαντλούμαστε σε πρόχειρες κουβέντες, που δεν έχουν βάση».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.