«Τους απαγορεύεις να δημιουργούν παρέες μεγαλύτερες των 9 ατόμων στους εξωτερικούς χώρους (για το “καλό τους”) αλλά τους στοιβάζεις σε 25αδες μέσα στις τάξεις σαν να μη τρέχει τίποτα. Και έχεις την απαίτηση από τα παιδιά να μην αντιδράσουν. Και τους αποκλείεις από τα εξ αποστάσεως μαθήματα διότι αρνούνται να μπουν σε τάξεις 25 ατόμων. Καληνύχτα κα Κεραμέως, τα παιδιά, δυστυχώς για εσάς, έχουν άποψη για το μέλλον τους. Εύγε στα παιδιά που αντιστέκονται. Τίποτα δεν χάθηκε……!» υποστηρίζει ο συμπολίτης, κ. Νίκος Μεργιαλής.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































