Ήταν αρχές Νοεμβρίου, όταν η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλίας, κ. Κολυνδρίνη, κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του Συντονιστικού Οργάνου, αναφέρθηκε στα πολύ σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Περιφερειακή Ενότητα και αφορούν στην υποστελέχωση και την έλλειψη προσωπικού στο Τμήμα της Πολιτικής Προστασίας, κάνοντας λόγο τότε για δυο μόνο υπαλλήλους με παράλληλα καθήκοντα για όλο το Νομό Μαγνησίας και δυο χειριστές μηχανημάτων για όλη την ηπειρωτική Μαγνησία και τα νησιά. Το θέμα με τις ελλείψεις αυτές φέρνει στη Βουλή ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας, Χρήστος Μπουκώρος, αναφέροντας τις επανειλημμένες εκκλήσεις που έχουν γίνει από την Περιφέρεια Θεσσαλίας, ζητώντας επανειλημμένως να στελεχωθούν τα αρμόδια τμήματα των υπηρεσιών με χειριστών μηχανημάτων μέσω ΟΑΕΔ. Ο κ. Μπουκώρος ρωτά τις πρόκειται να κάνει το Υπουργείο για να καλυφθούν αυτές οι ανάγκες. Για να δούμε τι θα απαντήσει ο Υπουργός.
Φέρνει το θέμα στη Βουλή
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































