Φιλόδοξο είναι το τεχνικό πρόγραμμα των 2 εκ. ευρώ που έχει εκπονήσει ο δήμος Σκιάθου και όπως έλεγε μιλώντας στο Θεσσαλία Tv, ο δήμαρχος, κ. Πρεβεζάνος «Τα 2 εκ. του προγράμματος, κυρίως θα διατεθούν σε έργα υποδομής που έχουν σχέση με τα οδοστρώματα. Πάντοτε, όλοι λένε στα νησιά ότι δεν υπάρχουν καλά οδοστρώματα. Εμείς πέρσι κάναμε ένα τμήμα και είδαμε πως το υποδέχθηκε ο κόσμος και οι επισκέπτες, είπαμε ότι υπάρχουν χρονίζοντα προβλήματα, τα οποία δεν θα λυθούν με οποιεσδήποτε χρηματοδοτήσεις από την Περιφέρεια ή από άλλες πηγές και από την ώρα που έχουμε αυτή τη δυνατότητα αποφασίσαμε αυτό το ποσό να το διαθέσουμε σε οδοστρώματα και σε άλλα έργα υποδομών, τα οποία έχουν σχέση με το δάπεδο, δεντροστοιχίες και φωτισμούς. Πολύ μεγάλα έργα δεν μπορούμε να κάνουμε. Δεν μπορούμε για παράδειγμα να κάνουμε την αφαλάτωση μόνοι μας. Ο τρόπος με τον οποίο δαπανούμε τα χρήματα του δήμου είναι ρεαλιστικός, έχουμε τη σύμφωνη γνώμη των κατοίκων, το βλέπουμε από τα σχόλια τους. Από τη στιγμή που είδαμε ότι ο κόσμος έχει αγκαλιάσει τα έργα και τα απολαμβάνει σήμερα, τα όποια κάναμε εμείς και η Περιφέρεια, γι αυτό θα συμπληρώσουμε τις ελλείψεις μας σε οδοστρώματα, εντός και εκτός πόλεως».
Φιλόδοξο πρόγραμμα
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































