«Απέναντι στο μίσος όσων στάζουν στο χάσταγκ απέλαση, στα σχόλια κάτω από τις ειδήσεις για την Μόρια, απέναντι στα ρατσιστικά πρωτοσέλιδα και την αναπαραγωγή της ξενοφοβίας στους τηλεοπτικούς δέκτες, υψώνεται όλος εκείνος ο κόσμος των διαδηλώσεων αλληλεγγύης σε πόλεις της Γερμανίας, των συγκεντρώσεων στη Βικτώρια, των ανθρώπων που μαζεύουν είδη πρώτης ανάγκης για τους άστεγους και κυνηγημένους πρόσφυγες στη Λέσβο. Φτύστε το δηλητήριο, το μόνο αντίδοτο να στεκόμαστε ο ένας δίπλα στην άλλη» υποστηρίζει η πρώην βουλευτής, κ. Ηρώ Διώτη.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































