«Γαλαντόμοι και κιμπάρηδες όσοι πληρώνουν δημοσκόπηση για μένα, χωρίς εμένα…»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Δεν άφησε ασχολίαστη τη δημοσκόπηση που φέρεται να γίνεται στο Βόλο και συμπεριλαμβάνει και το δικό της όνομα ως πιθανή υποψήφια για τον δήμο, η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας, κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη. Όπως ανέφερε «Γαλαντόμοι και κιμπάρηδες όσοι πληρώνουν δημοσκόπηση για μένα, χωρίς εμένα … Μπορείτε την επόμενη να με μετρήσετε ως Περιφερειάρχη …ή ως Δήμαρχο Σποράδων ( ψιλά γράμματα , θα συγχωνεύσουμε και τα νησιά ,αν είναι να νοιώσετε καλύτερα …) Πώς δε το σκέφτηκε το κοφτερό μυαλό σας ; Τι θα διαβάσουμε ακόμη μέσα στα πλαίσια της πολιτικής παράνοιας ; Οιμέ!».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.