«Γέφυρα βοήθειας από την κοινωνία»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Ανταμώσαμε ως δ.σ. των “Φίλων του Νοσοκομείου Βόλου”, μετά το εμπάργκο που επέβαλε ο κορωναϊός. Ικανοποίησή μας η αρωγή μας προς το νοσοκομείο για τις ανάγκες του στην κρίσιμη- για την υγεία- περίοδο. Αρωγή εννοείται αυτή που κατέθεσαν και καταθέτουν ευαίσθητοι πολίτες στον τραπεζικό λογαριασμό των “Φίλων” που έγιναν “γέφυρα” βοήθειας από την κοινωνία προς το νοσηλευτικό ίδρυμα. Εννοείται ότι οι αρωγοί θα πληροφορηθούν καταλεπτώς τον προορισμό του οβολού τους, με αναλυτικό πίνακα που θα δημοσιοποιηθεί. Και η ζωή, μαζί με τον εθελοντισμό, συνεχίζονται…» έλεγε ο κ. Δημήτρης Μπάτσιος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.