Άμεση ήταν η αντίδραση των μελών της «Συμμαχίας για το Νερό» αναφορικά με την απόφαση της ΔΕΥΑΜΒ να κλείσει 28 βρύσες στην Πορταριά στην προσπάθεια εξοικονόμησης νερού. Όπως ανέφεραν «Κι αυτοί το βιολί τους. Με απώλειες στο δίκτυο που φτάνουν ακόμη και 60% (περίπου 1000 κυβικά την ώρα) θα σωθούν με το κλείσιμο των δημόσιων κρηνών στην Πορταριά! Όλες μαζί αποδίδουν περίπου 20 κυβικά την ώρα με την πόλη να ξοδεύει 2000. Στερούν έτσι από την άρδευση του χωριού- γιατί εκεί καταλήγει το νερό των κρηνών και δεν…χάνεται- αυτά τα κυβικά νερό και αφαιρούν ένα από τα παραδοσιακά χαρακτηριστικά που συμβάλουν στην οικονομική του επιβίωση. Είναι σημαντικό όμως για τη ΔΕΥΑΜΒ και τη δημοτική αρχή να δείξουν ότι κάτι κάνουν, να καλύψουν την ανικανότητά τους να διαχειριστούν σωστά το νερό, σε βάρος για μια ακόμη φορά τις κοινότητες του Πηλίου. Μετά μάλιστα από ένα χειμώνα πλούσιο σε χιόνια και βροχές».
Για να δείξουν ότι κάτι κάνουν
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































