Για να μην ξεχνιόμαστε

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Σημαντικές οι εξελίξεις για την πόλη του Βόλου, καθώς ο Περιφερειάρχης ανακοίνωσε τη χρηματοδότηση 15,1 εκ. ευρώ για έργα αστικής ανάπλασης στη πόλη. Καλό είναι όμως να θυμίσουμε στους πολίτες και σε όσους σήμερα φωτογραφίζονται αυτάρεσκα για το “κατόρθωμα” τους… ότι, το εν λόγω πρόγραμμα χρηματοδότησης των δυο πόλεων είχαν διεκδικήσει και συμφωνήσει με τον Κώστα Αγοραστό οι δύο τότε Δήμαρχοι Βόλου και Λάρισας Π.Σκοτινιώτης και Κ.Τζανακούλης, οι οποίοι μάλιστα είχαν συμφωνήσει σε ποσό 17,5 εκ. για κάθε πόλη. Σε ότι αφορά δε το Βόλο, ο προγραμματισμός της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής δεν ενέτασσε απλώς το Δημοτικό Θέατρο στο εν λόγω πρόγραμμα, αλλά και τη ταυτόχρονη μετατροπή του σε Συνεδριακό Κέντρο που δεν συμβαίνει σήμερα… ενώ την ίδια ώρα πρόεκρινε και την κατασκευή του Μουσείου της Αργούς -έργο με σημαντική αναπτυξιακή τουριστική διάσταση-, το οποίο πλέον έχει εγκαταλειφτεί. Έστω και έτσι, η υλοποίηση του προγράμματος είναι σημαντική – και ας λείπει η νέα γέφυρα στο Αλιγαρόρεμα- για την πόλη του Βόλου, η οποία ωστόσο ας γίνει αντιληπτό απ’ όλους ότι, προφανώς έχει ακόμη ανοιχτούς αναπτυξιακούς λογαριασμούς με το μέλλον, τους οποίους και θα κλείσει όταν έρθει η ώρα» υπενθύμιζε ο κ. Γιάννης Αναστασίου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.