«Η αστική τάξη στην Ελλάδα και στα εύκολα και στα δύσκολα λειτούργησε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, προτίμησε να άγεται από το πελατειακό κράτος. Σε πέντε χρόνια, οι περισσότερες επιχειρήσεις μας, θα ελέγχονται από ξένα κεφάλαια και δεν θα φταίνε οι ξένοι για αυτό. Το είδαμε στις Τράπεζες, βλέπουμε και την αλλαγή στην συμπεριφορά τους, θα το δούμε να κλιμακώνεται και αλλού, με την δημιουργία μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων και το επιβεβαιώνουν οι περισσότερες οικονομικές αναλύσεις των Τραπεζών και των Οίκων αξιολόγησης. Αυτό θα επηρεάσει και την ελληνική πολιτική και όποιος δεν το έχει αντιληφθεί αυτό θα τον προσπεράσουν οι εξελίξεις» σχολίαζε ο γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ στη Μαγνησία, Γιάννης Σακκόπουλος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































