Τα «καρφιά» της προς τους επικριτές του έργου της Περιφέρειας Θεσσαλίας έριξε η αντιπεριφερειάρχης, Δωροθέα Κολυνδρίνη. Γράφοντας στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook έλεγε «Οι εργασίες στο οδικό δίκτυο της Μαγνησίας θα ολοκληρωθούν στο σημείο που ο καιρός το επιτρέπει, κάτι που για εχέφρονες ανθρώπους και λογικά σκεπτόμενους θεωρείται αυτονόητο. Εξ ου και ανακοινώθηκαν από την Τροχαία κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που διευκολύνουν την ομαλή κίνηση των αυτοκινήτων και κανένα πρόβλημα, μα κανένα απολύτως δεν παρουσιάστηκε. Αν ο καιρός δυσχεραίνει το έργο, οι κατέχοντες τη γνώση και την επιστημοσύνη θα σταματήσουν τις εργασίες για να συνεχιστούν όταν πρέπει. Σημειωτέον πως μέχρι σήμερα έχουν αποκατασταθεί ζημιές και δρόμοι σε όλο το οδικό δίκτυο της Μαγνησίας. Εργολαβίες 10 εκ. ευρώ στο σύνολο τους περίπου και συνεχίζουμε ακάθεκτοι και με την απαιτούμενη σοβαρότητα. Εστιάζω την προσοχή σε όλους τους δείχνει κανείς τη Σελήνη και αυτοί κοιτούν το δάχτυλο».
Για όσους κοιτούν το δάχτυλο
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































