«Για τον “Δήμαρχο της καρδιάς μας” το καθεστώς ανομίας του καλά κρατεί…»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Αλήθεια ο Εισαγγελέας Υπηρεσίας διαβάζει πως ο Δήμαρχος Βόλου από τον προσωπικό του λογαριασμό στα social media παραδέχεται δημόσιο ξυλοδαρμό οποιουδήποτε πολίτη είναι αυτός και ότι θα το επαναλάβει οπότε είναι απαραίτητο κατά την κρίση του ιδίου; Αναρωτιέμαι αν το έκανε αυτό ένας από εμάς πόσες ώρες θα χρειαζόταν για να βγει το ένταλμα σύλληψης μας. Για τον “Δήμαρχο της καρδιάς μας” το καθεστώς ανομίας του καλά κρατεί…» σχολιάζει ο κ. Γιάννης Κάιρας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.