Να μιλάνε όλοι αλλά να μιλάει και ο Δήμος Βόλου που διαθέτει 10% της Εταιρείας και δεν έχει βάλει ούτε ένα ευρώ, πάει πολύ. Έχουν το θράσος να ζητούν τη διαχείριση του Χιονοδρομικού. Γιατί άραγε; Μήπως για να το απογειώσουν όπως έκαναν με το αεροδρόμιο τελευταία; αναρωτιέται ο περιφερειακός σύμβουλος και πρόεδρος του Φορέα Διαχείρισης, Κενταύρων Όρος, ο κ. Ιγγλέσης, προσθέτοντας με νόημα ότι οι μέρες της Διοίκησης του Χιονοδρομικού είναι «λευκές» σαν το χιόνι και δηλώνοντας πρόθυμος για κάθε είδους έλεγχο στα πεπραγμένα της.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































