Γιατί να αισθανόμαστε φτωχοί συγγενείς στο Βόλο;

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Την εφαρμογή ενός νέου προγράμματος ανακύκλωσης που στοχεύει στη συλλογή των άδειων μελανοδοχείων και των τόνερ των εκτυπωτών, των συσκευών fax, κ.λπ. ξεκίνησε ο Δήμος Ηρακλείου. Συγκεκριμένα, ο Δήμος εγκατέστησε πιλοτικά 20 ειδικούς κάδους σε επιλεγμένα σημεία εντός δημοτικών κτιρίων. Αξίζει να τονιστεί το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα απόβλητα, επιβαρύνουν ιδιαίτερα το περιβάλλον και η ανακύκλωσή τους έχει πολύ σημαντικά και πολύπλευρα οφέλη. Στόχος της Δημοτικής Αρχής και της αρμόδιας Αντιδημαρχίας Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου, είναι να επεκταθεί σταδιακά το δίκτυο και σε σχολικά συγκροτήματα, πανεπιστημιακά και νοσοκομειακά ιδρύματα, τράπεζες, κ.α., μεγιστοποιώντας την αποδοτικότητα του προγράμματος. «Τα συγκεκριμένα απόβλητα, επιβαρύνουν ιδιαίτερα το περιβάλλον και η ανακύκλωσή τους έχει πολύ σημαντικά και πολύπλευρα οφέλη. Στόχος της Δημοτικής Αρχής εκεί και της αρμόδιας Αντιδημαρχίας Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Πρασίνου, είναι να επεκταθεί σταδιακά το δίκτυο και σε σχολικά συγκροτήματα, πανεπιστημιακά και νοσοκομειακά ιδρύματα, τράπεζες, κ.α., μεγιστοποιώντας την αποδοτικότητα του προγράμματος. Εδώ στο Βόλο γιατί να αισθανόμαστε φτωχοί συγγενείς;» σχολίαζε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, Ιάσονας Αποστολάκης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.