Ο Οικοδομικός Συνεταιρισμών Δημοσίων Υπαλλήλων Αγ. Στεφάνου, βρήκαν τα κορόιδα, τους συμπολίτες τους Βολιώτες, να πληρώσουν τον ΕΝΦΙΑ της περιουσίας τους;
Αντί να δώσουν 60 ευρώ ο καθένας, ως μέλη του Συνεταιρισμού τους και να πληρώσουν τον ΕΝΦΙΑ, μέσω του προέδρου τους κ. Μουλά, πώλησαν την έκταση στο δήμο Βόλου και αυτός φρόντισε να δώσει 100.000 ευρώ ώστε να τακτοποιηθούν όλα. Άραγε, συμφωνούν όλα τα μέλη του Συνεταιρισμού που είναι 1.060 για 60€ να πληρωθεί ο ΕΝΦΙΑ από τις τσέπες των συμπολιτών τους;
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































