Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα δικαστήρια του Βόλου πραγματοποίησαν συλλογικότητες της περιοχής, με αφορμή τη δίκη αγρότη για τα επεισόδια στη ΔΕΥΑΜΒ τον Μάρτιο του 2015. Όπως έλεγε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Βόλου, Κώστας Γαργάλας «Τα θλιβερά επεισόδια που διαδραματίστηκαν στον Βόλο με την αποκλειστική ευθύνη της Δημοτικής Αρχής. Η προσωποποίηση της λαϊκής αντίδρασης απέναντι σε αυταρχικές αντιλήψεις και η στοχοποίηση του ενός και μόνο ήταν πάντα το καταφύγιο αναχρονιστικών και αντιδραστικών μηχανισμών. Δυστυχώς αυτό συνεχίζεται και χωρίς μάλιστα να δικάζεται ο πραγματικός ηθικός και φυσικός αυτουργός των επεισοδίων , με τους μπράβους και τους σεκιουριτάδες. Όσο για τις δυνάμεις της Τάξης και τα παράγωγα των ΜΑΤ; Έχει κανείς αμφιβολία , όπως ποικιλότροπα και διαχρονικά αποδείχθηκε, ότι έχουν εδώ και καιρό παράλληλο βηματισμό με την ψυχοραγούσα Δημοτική Αρχή; Θυμίζω τις περιπτώσεις Αστέρια Αγριάς, Πορταριά, μηνύσεις , αυτόφωρα προσώπων που δεν μπορούσαν να εντοπιστούν από την Αστυνομία ενώ έπιναν τσίπουρα μπροστά σε πλήθος Βολιωτών. Και μήπως έχει κανείς αμφιβολία ότι ανάμεσα στους υπηρετούντες στα Σώματα αυτά βρίσκονται και πρόσωπα που δεν αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους ως δύναμη τάξης αλλά σαν δύναμη καταστολής , για να θυμηθούμε και έναν άλλο ξεχασμένο ορισμό;»
Οι δυνάμεις της Τάξης σε παράλληλο βηματισμό με τη δημοτική αρχή
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































