Ιστορική θεωρώ ότι είναι η υπ’ αριθμόν 191/24-4-2023 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου, που ελήφθη με τις ψήφους μόνο της μειοψηφίας και μετά από αλλεπάλληλες αναβολές, με την οποία εκφράστηκε η αντίθεση στα σχέδια για LNG στον Παγασητικό. Η Δημοτική Αρχή του Μπέου έκανε τα πάντα για να μην υπάρξει απαρτία και να μη συνεδριάσει το συμβούλιο αφού ο Δήμαρχος είχε από την αρχή ταχθεί υπέρ του έργου. Εν τέλει όμως, όπως προβλέπεται και από τον κανονισμό, η απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία επί τον παρόντων (εκτός του Μουλά που απείχε της ψηφοφορίας) που ήταν οι 17 σύμβουλοι της μειοψηφίας. Είχαν προηγηθεί οι τοποθετήσεις των εκπροσώπων των επιστημονικών φορέων. Το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε να ταχθεί «κατά της δηµιουργίας πλωτού τερµατικού σταθµού υγροποιηµένου φυσικού αερίου (LNG), σε οποιοδήποτε σηµείο του Παγασητικού» και να «αναλάβει πρωτοβουλίες και να διοργανώσει ανοιχτές εκδηλώσεις για ενηµέρωση των πολιτών του Βόλου». Αντίστοιχες αποφάσεις, με πιο εύκολο τρόπο, έλαβαν και τα δημοτικά συμβούλια Νοτίου Πηλίου, Αλμυρού και Ρήγα Φεραίου. Αλήθεια ο Δήμαρχος έστειλε την απόφαση στη ΡΑΑΕΥ ή ακόμη ψάχνει σεσουάρ;
Η ιστορική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Βόλου και η επιλεκτική αμνησία
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































