Τα 450 ευρώ από τα 600 θα λάβουν «καθαρά», αστυνομικοί και λιμενικοί από το επίδομα που τους δίνει η κυβέρνηση. Το επίδομα είναι φορολογητέο (!) και όπως προκύπτει από τους υπολογισμούς το ¼ θα πάει σε φόρους. Αυτό ανέφερε μιλώντας στο Ράδιο Ένα ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Λιμενικών Κώστας Κυράνης. Ακούμε κι εμείς 600άρια αλλά δεν υπολογίζουμε και τις κρατήσεις. Αυτό πάντως που μου ανέφερε ο κ. Κυράνης είναι ότι αντί των προεκλογικών επιδομάτων οι λιμενικοί όπως και όλοι οι ένστολοι προφανώς θα επιθυμούσαν μια πιο σταθερή ενίσχυση των εισοδημάτων τους, όπως η επαναφορά των δώρων. Στην ίδια γραμμή είναι όλοι, αλλά από την κυβέρνηση δεν φαίνεται όμως να το ακούν ένθερμα. Η λογική τους είναι μάλλον «ψηφίστε μας και βλέπουμε…»
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































