«Η μονάδα θα γίνει, κι όχι επειδή το θέλει μόνο εκείνος»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Συνεδρίαση ΔΣ we can’t breathe σε χρόνο ρεκόρ λιγότερο από ώρα. Επιστροφή στον πολιτισμό. Το λαβράκι της βραδιάς είναι άλλο: Τοποθετηθήκαμε στο περιφερειακό συμβούλιο την περασμένη εβδομάδα και το είπαμε και άλλες φορές το τελευταίο διάστημα. Η καύση δευτερογενών καυσίμων από τσιμεντάδικα μπορεί να είναι η γενική πρόβα για μεγάλες μονάδες καύσης προς συμπαραγωγή ενέργειας. Οι τσιμεντοβιομηχανίες δεν είναι σίγουρο πως θα απορροφήσουν όλες αυτές τις τεράστιες ποσότητες RDF-SRF. Το ‘’colpo grosso’’ θα είναι μια αναθεώρηση λέγαμε του ΕΣΔΑ με το να έρθει η απευθείας καύση για να «λύσει» το πρόβλημα. Χθες ειπώθηκε στο συμβούλιο από τον ΄΄πρώτο πολίτη΄΄: Σύντομα αλλάζει η νομοθεσία όπως με ενημερώνουν και θα επιτρέπεται η καύση ως επιλογή για να παράγουμε ενέργεια. Η μονάδα θα γίνει θέλετε δε θέλετε . Και κλείνοντας ως μεταφραστής όπως δηλώνει είπε: Και όχι μόνο επειδή το θέλω εγώ. Καταλάβατε, δεν είναι μόνο ΄΄το τσαπ του μι΄΄!» έλεγε ο επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «Μαζί για το Βόλο» και δημοτικός σύμβουλος, κ. Ιάσονας Αποστολάκης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.