«Η μυρωδιά στην πόλη δεν μας αφήνει να ξεχάσουμε το πρόβλημα»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Απάντηση, σε όλους όσους αντιδρούν απέναντι σε εκείνους που διαμαρτύρονται…Χριστουγεννιάτικα για το καμένο πλαστικό που μυρίζει η πόλη, δίνει το μέλος της Επιτροπής Αγώνα Πολιτών κατά της καύσης σκουπιδιών, κ. Ιφιγένεια Ηλιοπούλου λέγοντας «Έχετε δίκιο, οι διοξίνες κάνουν διακοπές τα Χριστούγεννα, γιατί ασχολούμαστε με την ΑΓΕΤ; Ας τις ξεχάσουμε τώρα στις γιορτές μήπως μας ξεχάσουν κι αυτές. Κατανοώ, ότι όλοι έχουμε την ανάγκη να γιορτάσουμε και να ξεχάσουμε για λίγο τα προβλήματα. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι πρέπει να κλείνουμε τα μάτια στην πραγματικότητα. Γιατί όταν περάσουν οι γιορτές θα είναι πάλι εκεί να μας περιμένει. Εξάλλου, η μυρωδιά σε όλη την πόλη δεν μας αφήνει να ξεχάσουμε το πρόβλημα. Εκτός αν κλείσουμε και τη μύτη εκτός από τα μάτια και τα αυτιά. Η αληθινή γιορτή είναι όταν κάνουμε κάτι που μας κάνει καλύτερους, που κάνει τη ζωή μας καλύτερη. Το φως καλό είναι να έρχεται από μέσα μας κι όχι απ’ έξω μας. Δε συμφωνείτε;».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.