Η Νέα Ιωνία μη σας πούμε τι πήρε…

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Καθώς η δεύτερη θητεία της παρέας Μπέου φθάνει στο τέλος της καθώς απομένει ένας μόλις χρόνος μέχρι τις εκλογές, θυμάμαι τα «παχιά» λόγια που έλεγε προεκλογικά ο μεγάλος ηγέτης ότι σ’ αυτή τη θητεία η Νέα Ιωνία θα πάρει αυτό που τις αξίζει. Αν κοιτάξει ο πολίτης της Νέας Ιωνίας γύρω του θα διαπιστώσει ακριβώς τι εννοούσε. Μάλλον κάτι αντίστοιχο με αυτό που θα έδινε στην ΕΡΓΗΛ. Μόνο που η εταιρία τελικά πήρε αυτό που επεδίωκε. Η Νέα Ιωνία πήρε…

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.