«Η πόλη έχει βυθιστεί στο σκοτάδι»!

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Στην προηγούμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που ζήτησαν τον λόγο πολίτες από την «Πρωτοβουλία ενάντια στην καύση των σκουπιδιών» ο «πανικόβλητος» Μπέος με κάποιο τσιράκι του, κατέβασαν τους διακόπτες και βύθισαν το Δημαρχείο στο σκοτάδι. Μην γελιέστε… Όλη η πόλη έχει βυθισθεί στο σκοτάδι από την πρώτη ημέρα που ο Μπέος και τα τσιράκια του, πήραν τον Δήμο! Το μόνο που «λάμπει» είναι το υπερφίαλο – όπως και ο ίδιος- Χριστουγεννιάτικο δένδρο και τα πολύχρωμα- και πανάκριβα λαμπιόνια του. Έτσι, για να μας θυμίζουν το «μαύρο σύννεφο» που σκεπάζει, από καιρό, την πόλη» επεσήμανε ο συμπολίτης γιατρός, κ. Αλέξανδρος Δούρας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.