Έχουν οι φασίστες δικαίωμα προβολής στα ΜΜΕ; αναρωτιέται ο δημοσιογράφος Δημήτρης Ψαρράς. Το δίλημμα είναι υπαρκτό. Πώς πρέπει να αντιμετωπίζουν τα μέσα ενημέρωσης κι εμείς οι δημοσιογράφοι μια ναζιστική οργάνωση που έχει πάρει τη μορφή κόμματος; Δεν ισχύει άραγε και γι’ αυτήν ο κανόνας του δημοκρατικού διαλόγου που επιτάσσει το άνοιγμα των μικροφώνων ακόμα και για τους εχθρούς της δημοκρατίας; Μήπως η άρνηση να δοθεί σήμερα βήμα σ’ αυτούς γίνει αφορμή για να μη δοθεί αύριο βήμα σε κάποιους άλλους που η σύγχρονη δημοκρατική τάξη θεωρεί επίσης «ακραίους»; ανέφερε. «Η υπερβολή αδικεί, τσουβαλιάζει τους πάντες και οδηγεί στην κυριαρχία ολοκληρωτικών απόψεων. Βήμα θα πρέπει να έχουν όποιοι σέβονται τη δημοκρατική Πολιτεία και τις αρχές της. Κι οι πολίτες, πέρα από τον ρόλο των ΜΜΕ, έχουν τη δική τους ευθύνη, να μην αποκοιμιούνται – η δημοκρατία, πριν από τα δικαιώματα, συνεπάγεται υποχρεώσεις, με πρώτιστη του υπεύθυνου πολίτη» σχολίαζε από την πλευρά της η επικεφαλής της παράταξης «Επιλογή Ευθύνης», Νατάσα Οικονόμου.
Οι πολίτες να μην αποκοιμιούνται
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































