«Η τακτική του Μπέου δεν είναι τυχαία»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Πάντα πίστευα ότι η τακτική του Μπέου δεν ήταν τυχαία, αλλά προσεκτικά επιλεγμένη, ίσως υπό την καθοδήγηση εξωτερικών συμβούλων. Απαξίωση στην αρχή και “εξαφάνιση” στη συνέχεια των έργων που βρήκε έτοιμα από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή, για διάστημα τουλάχιστον πέντε ετών. Στόχος να σβήσουν από τη μνήμη των δημοτών, να αποσυνδεθούν από τις προηγούμενες Δημοτικές Αρχές και να σερβιριστούν σαν καινούργια έργα, δικά του» έλεγε, ο κ. Δημήτρης Δερβένης, με αφορμή το θέμα του Μουσείου της Αργούς.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.